SAKER FRÅN BARNDOMEN.

Calle har en så himla söt hand i gips som han gjort när han va liten.

Jag tkr det är så häftigt att man ser handen ovanifrån o inte bara som ett avtryck,

för han har så utmärkande händer min älskling,

så det syns verkligen att gipshanden är hans o ingen annans :)

 

 


Som alla vet så händer en olycka så snabbt,
o i vintras var det en busig liten sötgrabb på besök som slängde gipshanden i backen.

Som tur var så gick den bara i tre delar, så det var lätt fixat med superlim :)

Nästan lite charm över sprickorna nu ju!


Superduperfint!


Jag tkr det är så roligt att våra föräldrar har sparat så mkt från när vi va små.
Jättemysigt o ha lite såna här personliga grejer i hemmet här o där


Så nu har den fått komma upp på köksväggen så länge.
Måste dock hitta ett bättre ställe då jag tror att den är i farozon igen, hmm.







Har ni några såna här grejer framme i ert hem?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0