FÖRRA TORSDAN.

Har vatt askass på att blogga.

Tyvärr.


Men tänker inte ha dåligt samvete över det,
för det beror ju på att jag gjort så mkt annat så jag har inte hunnit helt enkelt.

O för o ha nått o blogga om måste man ju också hitta på saker ;) !!



I torsdags hade vi halvdag i skolan, men jag var ledig.
Hann med hur mkt som helst, gött.


UNDERBART VÄDER UTE!! :)


Var på sjukhuset på morgonen för min migrän.

Träffade en bra läkare, som ställde väldigt mkt frågor & informerade mig om mkt.
De mesta visste jag ju redan, men lite nytt fick ja reda på.


Jag fick utskrivet en ny medicin som jag aldrig testat innan.
Den hette Zomig, och var tabletter som ska smälta på tungan för snabb upptagning.
Håller tumamrna för att den ska funka!!

Har även kommit på att jag ska investera i en keps!
Gillar inte alls o ha de o ser inte klok ut,
meeen,
va skönt de e o skydda huvudet från värme o solsken.


Mina solglajjor bor jag praktiskt taget nästan i under följande månader,
men det är inte alltid det hjälper.

Och jag som äääälskar solen haaaatar att behöva må dåligt av den.




Hoppet finns nu iaf om ett bättre liv utan migrän!!



Mamma o pappa kom hit & hjälpte mig i trädgårn.
Vi skulle bara plantera ut mina perenner egentligen,
men de slutade med att vi grävde ut landet på framsidan o gjorde de större :)

Jag sprang såklart runt i så lite kläder som möjligt i solen,
o nu jäklar börjar jag bli brun :))

LOVE IT!!


Hade även tandläkarbesök inbokat vid lunch.
Det gick bra, inga hål!
Med min cola-konsumtion och faktum att det är 2 år sen jag var där känns det jäkligt bra!!

Meen, fick ändå en återbesökstid i juni för o laga en tand som tydligen var 'lite sönderbiten'.
Tror dem luras som fasen ibland, för hon sa inget om de förrän alldeles i slutet..

Det var; "ingen fara nu, men om de dröjer innan du kommer hit igen så kan de ha blivit de".
;"Lika bra o fixa det nu."

Mmmm, vi gör väl de dårå!!!


Efter tandläkarn blev de apoteket  o lite andra ärenden.
Hämtade ut svindyr medicin & köpte ny Flux.
'Det är inte flax, det är Flux.'

Fick tummen ur o köpte ett halsband till Tore.
Han är ju ute o ränner typ jämt nu så de måste han ha.
Gult med fiskar på blev de, höhö, så tjusigt! ;)


Hann bara hem o dricka kaffe med bästa mamma & pappa,
(som var hos mig o fortsatte fixa när jag rände runt på stan)

innan mamma kom på att hon hade klipptid hos Emma som hon glömt avboka.
Den var jag jäkligt snabb på att stjäla eftersom min tid uteblev dan innan.

Så hej o hå, iväg igen!

Såå skönt o få va nyklippt igen!! :)


Fortsatte i trädgården, hur mkt finns de o göra egentligen ?!





Gav iaf upp efter ett tag o begav mig utåt landsbygden (Holsby :P)

för dejt med BÄSTA EMMA ♥


Där blev jag kvar hela kvällen lång,
o som vanligt var det myspys!!






Tack för det Emma!

O TACK mamma o pappa för all hjälp!!






Hoppas ni alla är friska & krya & är ute o njuter när solen väl tittar fram!



KRAM PÅ ER !!





Håll tummarna för att min hjärna ska sluta svälla upp o jag ska slippa migrän!!








Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0