TORSDAG.

Idag kom bästa Emma o Jennie hit efter skolan :) ♥
Såå kul, o så länge sen vi träffades alla 3 samtidigt!
Bokade in en ny dejt nästa vecka, kanon ju :) !

Calle ringde från jobbet o hade mindre roliga nyheter.
Dels ändring av jouren (dvs lönesänkning),
o dels skulle han jobba EM nästa vecka också! :(

-Nääääää! skrek jag.
-Joooo! Men det är sista veckan, jag LOVAR! skämdes han.

A fy faaaan, det blir fjärde veckan i rad han jobbar EM!!
Tror jag blir tokig asså.
Har visserligen fullt upp på dagarna ändå, men det är konstigt att ses så lite..
Det absolut tråkigaste är att somna ensam varje kväll, det är man fasen inte van vid.

Så nu vet ni alla att han LOVAT att det blir FM-skift nästnästa vecka.

Lönesänkning passar ju askalasbra just nu, när jag pluggar o gör stora pengar, hmpf.
Men Calle trivs verkligen bra på sitt jobb, och det är faktiskt huvudsaken :)
Pengar är inte allt, även om det är rätt mkt.
Men det finns saker som är såå mkt viktigare!!
Som t ex att trivas med det man gör.

Själv var jag på 'utvecklingssamtal' i skolan igår.
Lika pirrigt nu som för fyra år sen när man senast satt i bänken..
Men det gick rätt bra! ;)
Vi pratade om hur man trivdes o om man tyckte de va kul osv.
O faktiskt, så är det ju över all förväntan!! :)
Ja kanske inte ens har skrivit om det??
Ni kommer nog ihåg bitterfittans inlägg som jag skrev när jag precis började.
Tyckte det sög, o allt verkade bara va så jävla tråkigt.

Men allt var inte så illa som det verkade :)
Tiderna funkar bättre än jag trodde.
Det är mkt nytt o visst tkr man det är svårt ibland, men de har gått rätt bra ändå.
Teorin har gått väldigt bra, medans de praktiska kanske e lite sisådär :P
Hahaha!
( Nån gång ska jag visa er min skitsnea stol jag gjort ;) )
Klasskompisarna är super, o tur e väl de!
Guu va tråkigt o gå tillsammans med folk man inte gillar!!
Lärarna är också jättebra.

Så nu är Hanne inställd på o pigga på sig o ta tag i pluggandet!


Imon är jag dock ledig från skolan,
för vi hade bankmöte inbokat kl 11 som inte gick o få på nån bättre tid..
Så då får jag hoppa hela dan, inte lönt o åka dit varken innan elr efter.
De e väl de enda negativa, att de e en bit o åka till skolan.

Men tänkte jag skulle försöka trycka in så många institutioner som möjligt imon,
så de känns lite lönt att ha tatt ledigt!
Så tandläkarn, sjukhuset x 3 typ, Försäkringskassan, o AF måste jag försöka re med.
Suck o pust, JA! Men måste göras..



Sen e de äntligen helg o vi har väl både tusen planer o inga planer inbokade :)

Lite familjemys, kompishäng, fiske, renovering, storstädning.

Hmm jaa, vi får se vad det blir :)



image description

Tore ligger här på skrivbordet o göttar sig i värmen från lampan :)
Mysigt med lite sällskap i ett knäpptyst hus!



Nu ska jag prata lite med min mamma i luren!
Usch, har inte träffat henne på hur länge som helst, typ en vecka tror jag!!
Mammegris är jag så de smäller om det ;) ♥



Godnatt o KRAM på er!



BTW, håll tummarna för att vi får bra ränta imon ;) !!

Kommentarer
Postat av: yster

Jag med mamma gris ååå måste ses snart

2012-04-13 @ 00:01:42
URL: http://mittfyrkantigaliv.se
Postat av: miia mamma till My

Vet hur det är. Mannen här jobbar ständig eftermiddag! Och DET suger... :(

2012-04-13 @ 00:40:36
URL: http://tionolletttjugotva.blogg.se/
Postat av: Fru N Lindström

Hatar också dessa eftermiddags veckor, och då ses vi ju ändå allt som oftast på fm. Men kvällarna blir så sjukt långa och tråkiga.

Hoppas verkligen det går bra på banken. Kram

2012-04-13 @ 05:18:35
URL: http://Frunerolindstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till? Kram Isabelle :-)

2012-04-13 @ 17:35:32
Postat av: Hanne

CNC-operatör :)

2012-04-15 @ 14:04:36
URL: http://villatretton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0