FREDAGSMYS.

Fina Lollo har vatt här & myst ikv.
Chips & dip & cola, mums.
Kollade på 'Friends with benefits'.
Helt ok, förutsägbar var den, men de är väl alla såna filmer :P
Vi tjötar ju alltid mest ändå så ;) ♥

Nu ska jag krypa upp i soffan igen & glo på lite Greys Anatomy tills Calle kommer hem.
Har lite hatkärlek för Alex just nu. Så snygg & så trög.
George däremot, han kan man inte annat än älska.
Och Derek är väl en av de snyggaste man kan lägga ögona på.
Så jag har fullt upp me pojkarna här hemma tills min egna behagar komma hem :)

Trevlig helg på er alla :)

KRAM

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0