ALOE VERA.

Är det nån av er som testat något med Aloe vera i ??



Jag har tyckt att den vatt jättebra!
Har nu gjort slut på min första dunk, har två st kvar.

Har blivit mkt bättre & stabilare i magen sen jag började,
tkr även allmänhälsan blivit mkt bättre.
Inga förkylningar på ett tag, men de kan ju finnas andra förklaringar med, vad vet jag.

Men dem säger ju att; mår magen bra så mår resten också bra,
och det tror jag faktiskt på.

Lite dyrt kan tyckas, men helt klart värt det.
Har ju testat massor mot magen men ändå alltid haft problem.
Mamma kör på samma, och hon är också jättenöjd.

Aloe vera är bra mot så mkt, nästan allt ;)

Har även massa salvor med aloe vera i,
också jättebra.
Det känns bra o veta att ingredienserna är naturliga,
ist för att allt me massa E-ämnen i.

Så testa om ni vill :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad är det för problem du har med magen?

Min mage och jag är inte alltid bästa vänner heller ! Tänkte om det kunde vara liknande du har...

Ha det bra!

2012-01-26 @ 20:49:58
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har testat aloe vera. :) Tyvärr så fick jag pluppar på armarna. Men jag är ju överkänslig mot mycket. Under den tiden jag testade aloe vera hade jag mycket problem med utslagen också. Tänkte testa om de kanske healade istället. ;)



Men sen har jag inte vågat prova igen.



Jag ska testa en ny produkt som innehåller aloe vera. Verve heter den vitamindrycken och den ska vara väldigt bra.

kostar också en hel den pengar, men som du skrev så är det lätt värt det om man mår bättre på något sätt.

Nu för tiden behöver man lite extra vitaminer och mineraler, tror inte man får i som som man borde. :)



Va kul att det funkar för dig. Tror det hade funkat på mig med egentligen. :)

2012-01-26 @ 22:10:09
URL: http://jewell3ry.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0