BÄST.

Köpte en ny dammsugare på mellandagsrean.
Å fan va bra den e !
Jag är skitnöjd.
Sa alltid till Calle att jag skulle städa mer om vi hade en normal dammsugare.
Och så blev det nu, till hans häpnad :P
Låter den stå framme i ett hörn, och drar fram den iaf en gång om dagen.
Alla som har hund vet hur jävla skitigt det blir, pust.
Innan blev jag sur bara över & tänka tanken på och dammsuga.
Har alltd vatt så bortskämd med att mamma har haft superduper-dammsugare,
så har väldigt höga krav me mej från uppväxten ;)
Vi hade en svindyr skitbra dammsugare som gick åt hädan förra året.
Då fick vi en billigare variant av min snälla mor, som vi skulle 'ha så länge',
tills vi hade råd och köpa ny.
In my ass, vi hade skiten i typ ett år & jag hatade den.

Men nu har vi en ny & jag älskar den!!

Den e så tyst & bra & snygg som fan ;)

Låt mi presentera underverket:

Electrolux UltraSilencer



Min nya bästis här hemma ♥



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! kul att läsa din blogg!

Allt bra annars? Jag tänkte fråga om det var okej om jag lägger till dig på min blogg?

Kram Veronica

2012-01-19 @ 14:31:39
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0