SATANS BILAR.

juldagen av alla dagar bestämde sig vår v70 för att gå sönder.
En drivknut som var helt av, & ingen förvarning hade vi fått.
Satans biljävel.
olägligt i december.

Som tur är så har vi två bilar.
Vi har ju min lilla skitbil me, en röd gammal solblekt Renault 5:a.
Kostar nästan ingenting,
varken att köra elr äga.
Ful är den, men vad gör väl det?

Men nu när vi bara haft tillgång till den,
så tyckte ju också den att den skulle krångla,
GIVETVIS!!

Hatar bilar.
Bilar som går sönder.
Älskar bilar.
Bilar som funkar.

Igår fick vi iaf hämta hem vår svarta pärla,
och nu rullar den så fint igen :)
Men nästan 3ooo kr gick det på.
Fy i faan.

Och snart ska den röda besiktigas,
det kalaset kommer inte bli billigare det.
Snarare dyrare.

Jag veeet, det är klart de blir fel på nästan alla bilar.
Man måste serva dem. Byta grejer.
Men jag hatar det.
Så mkt pengar, på så tråkiga saker!

Men ändå, så vill jag ha en bil.
Nej, två bilar till och med.

Hmm, jaa.


"Alla vill till himmelen, men få vill ju dö
Man vill ha sin bit av kakan & man vill äta den me"




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0