SÖNDAGEN.

Idag gled vi runt halva dan & bara myste.
Snön gjorde att jag helst inte ville gå utanför dörrn..



Blev iaf tacos till middag, göttgött!



Vi har förenklat tacos en hel del här hemma,
genom att bara ha med dem (enligt oss) viktigaste tillbehören.
Körsbärstomater, riven ost, purjolök & kebabsås.
(Idag hade vi visst en gul lök hemma, så de blev de me)
På detta vis är tacos inte alls så dyrt.

Sen gör vi alltid med kyckling ist, för jag gillar inte köttfärs.
Testa, det är skitgott :) !

Råder er också att testa Skaraborgs Kebab & Grillsås om ni inte gjort det.
Den är sketago :)
Så god, att när den va slut i affären idag,
så ringde jag till Sofie och frågade om hon hade nån hemma.
Och det hade hon som tur var,
för annars hade det inte blivit nån tacos idag :P
Så tack Sofie för att jag slapp makaroner idag ;)


Efter maten blev de träning,
sen hem till Sofie.
Eve var förbi, så jag fick lite uppdatering,
länge sen vi sågs ju!

Sen blev de att slöa till sig i soffan
& kolla på X antal avsnitt av Bones.


Härlig söndag helt enkelt ♥

Nu ska fröken sova så hon orkar kliva upp imon.
Godnatt & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja vi får skicka efter det, får inte riktigt göra som jag vill för min sambo :)

2012-01-23 @ 00:05:01
URL: http://lijos.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0