TJEJKVÄLL, IGEN.

Har haft tjejkvällar hela veckan, med olika brudar varje dag ;)
Härligt!
Så blir de när mannen jobbar EM-skift,
och sedan väljer att spendera fredagskvällen me o spela tv-spel..
Jooo, ni hörde rätt! Tv-spel, jäkla pojkar.
Aldrig ska dom växa upp liksom.


Ikv va de iaf Lollos tur att göra mig sällskap, myys.
Hon va dösjuk, men va gör väl de, tjöta kan vi göra bra ändå ;) !
Så det gjorde vi, i ca 6,5 timmar.
Hur kan man ha så mkt att säga varandra när man känt varann sen man var 7år?
Orden borde tagit slut för länge sen!
Men vi tjötar på & trevligt har vi ♥

Nu ringde nörden & ville bli hämtad, så bäst & kila då.
Godnatt på er godingar!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, tack så mycket :) Jag hoppas också att jag blir bättre på att blogga, det känns faktiskt bättre att skriva av sig ibland, även om man skriver om något ganska värdelöst egentligen ;)

Och ja, du får lägga till mig med ;) Men bara om vi snart tar och bestämmer för att ses snart med ! KRam!

2012-01-21 @ 10:54:57
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0