VILKEN DAG!

Vilken dag jag har hunnit med!

Stack till Malin på fm,
där va Malin, Jennie & 2 brudar till,
plus alla busungar såklart! :)

Fullt ös.
Klädde på oss & gick till pulkabacken.
Svinkallt :P

Hem & byta om,
åkte till Karlssons o glodde lite.
Tog en långrunda ut i skogen
och kollade in vart Jennies tös ska döpas.
Bestämde även att jag ska göra smörgåstårta till 40 pers till dopet,
spännande :)

Har faktiskt tänkt tanken flera gånger innan.
Gör så
jääävla god smörgåstårta,
så de skulle man nog kunna tjäna pengar på ;)


Helt seriöst.
Säg till om ni vill ha!

Åkte hem till Jennie igen,
tjötade & tjötade.
Hon fixade kalasgod mat,
potatisklyftor, kött & brunsås.
Made from scratch, hon kan hon! :)

Badade lilltjejen & tjötade massa till.

Såg att kl blivit halv nio :O !!
Tiden går fort när man har roligt.

Åkte ner till Putte och hälsade på skruttan som va sjuk.
Men lika go va hon för de, övertrött & mysig.
Övertrötthet är skitmysigt tkr jag!
Tills de slår över & dom blir gnälliga som faan.
Men innan dess är hon så fnittrig & goo ♥
Två nya ord, tack & hoppa.
Shiiit, va hon lär sig, heeela tiden.
Älskade skitunge, ska lära dej allt jag kan med tiden!
Sovdags för dem.

Åkte förbi Sofie & tog en cig.
Fick även me mig massa tvätt hem som skulle torkas,
då hon var pissed off på att torktumlaren inte funkade som den skulle.

For hem.

Tog en promenad me min galna hund.
Snöade ju, såklart, så de tyckte han va skitkul.
Delade meningar där :P

Fixade massa tvätt här hemma.
Pratade lite me min carl innan han skulle sova.

Hade lite ångest för att jag inte tränade idag.
Så bytte om till målarkläder & gick ner och målade ist.
Gött och komma nånstans va de gäller nått! :)
Har tyvärr (som vanligt) glömt att ta före-bilder..
Men efterbilder kommer när de e klart!

Slängde mig i duschen.
Tog en nattamacka.
Fixade disken.
Torkade av köket.
Gick igenom posten.
Tvättade lite till.

Satte mig här.

Nu ska jag sova!
Och förhoppningsvis kan jag det,
tkr jag borde va trött när ja hunnit med
hur mkt som helst
idag.

Imon är det ännu mer mys inbokat.


Inte svårt att få dagarna att gå
när man har så många underbara vänner att umgås med!



GODNATT,
KRAM





Kommentarer
Postat av: Becko

Det får du gärna göra :)



Lyktorna har jag köpt på iems i Jönköping men det är längesen så jag vet inte om de finns kvar! Men dem är jätte fina & ännu finare när dem är tända :)

2012-01-25 @ 11:37:02
URL: http://beecko.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vi gjorde smörgås-tårta till Willes dop. 60 pers och det gick nog åt 4 stora brickor (typ ugnsplåtar) + en mindre vegetarisk. ;) Men uppskattat vart det. :)

2012-01-26 @ 09:20:52
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0