VINTER.

Jaha, och så kom vintern till slut.
Två månader för sent om ni frågar mig.
Kunde de inte vatt så här vid jul?

Jag skulle lärt mig åka skidor denna vintern så man hade nått roligt att göra.
Men nu blev de inte så,
och jag har ingen nytta av snö & kallt.

Alla som har barn tkr de e jättekul, förstås :)

Men vi har inga barn,
och för mig innebär det bara:
skotta,
skrapa rutor,
blöta strumpor & skor,
en galen hund,
kallt som fan,
...

"De e jättemysigt med snö"

NÄ!
Jag tkr inte det.
Och jag känner inte alls för nån snö nu.
Vill ju ha vår & sommar.

Mest e de hela grejen me att det aldrig kan bestämma sig.
Jovisst, hade de vatt snö hela tiden så hade de ju vatt bra.
Man hade sluppit många av dem sakerna jag skrev innan.

Men de e upp & ner, varmt & kallt,
ena dan tö, nästa stunden skithalt.

Åhh, försvinn jäkla snö.



Ps: Det enda positiva är att Leo inte blir lika skitig när man e ute,
och att det blir ljusare!



Idag är jag bitter.
Märks det?
:P



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0