VILKEN HELG !

Hade en helt underbar kväll i fredags !! :)
Förfest hos Sofie med massa goa folk, & sen Ekbacken o Lasse Stefanz :)
 
Sörplade i mig sprit som en svamp.  HAHA !!
Uppfattades som sur stundtals, men de kan jag meddela att de va jag INTE ;P
 
askalasfull.se
 
Hade hur jäkla kul som helst,
framåt natten blev de ju dock lite skandaler..
Men men, jag står för det jag gjort & sagt o de kan man ju hoppas att alla lär sej nån gång..
 
 
TACK alla älskade vänner som var med o gjorde denna kväll oförglömlig :) ♥
 
 
 
 
I lördags var det diverse häng med massa goa folk då med,
o på kvällen blev de film & chips o dip med bästa Sofie.
 
Igår samma sak, goa folk överallt runtomkring mej ju.
På kvällen var pappa här o kollade på fotbolls-EM o åt tacos med oss.
 
VILKEN HELG !
 
Puss på er !!
 
 
 
 
ps, inte en enda bild från helgen hade jag i mobilen,
o minneskortet till kameran är puts väck.
Får nog vänta tills Celine lärt sej prata mer så hon kan säga vart hon lagt de ;)
Höhö, för de kommer hon ju säkert ihåg..
Nää! Får helt enkelt köpa nytt nån gång framöver.
 
 
Pusss !
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja det verkligen as kul i fredags : )

2012-07-02 @ 21:14:59
URL: http://mittnyahus.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0