AJ AJ AJ !!

Min lillasyster ringde förra helgen & sa att hon satt på akuten i Eksjö.
SOM TUR VA,
så hittade dem inget brutet osv utan det verkar 'bara' som att hon blivit rejält mörbultad.

Hon hade ramlat i trapphuset.
Hon hade foppa-tofflor.
Det regnade ute.


Mm, tänker ni. Det har vi alla gjort nån gång.

Mm, tänker jag. Snälla akta er!

De där jäkla skorna är sköna, men ack så farliga !!

Läkarn hade också sagt det till min syster ;

-Du är inte den första som kommer hit p g a foppa-tofflor.
Säkert inte den sista heller, tyvärr.




Tog kort på Amandas onda ben i fredags;


(askass mobilkvalité)






( Sista (värsta) bilden är den som är mest sanningsenlig.
Får ta nya bilder i dagsljus ser jag nu :/ )






AJ AJ AJ !! :(



Tkr synd om min lillasyster !!

Det gör ont i mig bara att se på det,
så förstår att hon bad om kryckor och gnäller lite då o då.


Från foten upp till över knäet är det blått/grönt/lila :(




Så snälla ni, använd riktiga skor elr var försiktiga i era foppisar !!











Kommentarer

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0