LIVSKVALITÈ.

Livskvalité är att vara omringad av underbara vänner & familj.

Man skulle bli bättre på att visa alla hur mkt man uppskattar & tycker om dem!


Många av er kan känna er grymt träffade nu, I looove you! ;)


O alla ni som läser min blogg, er uppskattar jag också väldans mkt !!
Det är så kul att ni kikar in här,
o lämnar en kommentar då & då :)


Vad hade livet varit utan vänner & familj?
Jag hade inte haft nån vidare livskvalité längre, det är iaf säkert.
Jag är en riktig sällskapsapa, som umgås o pratar med många av mina vänner varje dag.
O jag är så glad att jag har er ♥


Hela helgen ska tillbringas med vänner & familj,
det ser jag fram emot! :)

O när jag tänker så, så inser jag att jag nästan alltid har nått att se fram emot,
eftersom jag tillbringar min tid med dom mest hela tiden!! :)

Det ska jag lägga på minnet o plocka fram på en av mina negativa dagar.

Tack för att ni finns & förgyller mitt liv!! ♥






Kommentarer
Postat av: Suzi

Vänner och familj är superviktigt <3

Man är lyckligt lottad med så många fina människor omkring sig!

Ha en bra kväll! <3

2012-03-22 @ 19:50:30
URL: http://suziettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vänner o familj är de bästa som finns:) eller aa ens barn allra först, de kommer du märka om du skaffar de i framtiden, de e den ända person som kan ljuga för en o man förlåter, ljuger nån annan så går de ej förlåta :) men man ljuger väl inte för sina vänner, då är man väl inte de????

2012-03-22 @ 20:28:25
Postat av: Anonym

/e

2012-03-22 @ 20:37:49

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0