SOVRUMMET.

Sovrummet var bland de första vi renoverade när vi flyttade in.

Vi målade de tre inbyggda garderoberna invändigt.
Målade två väggar vita.
Valde svartmönstrad tapet från Eco på två väggar.
Lade svart tarkettgolv.










Jag är inte mkt för svart inredning annars, men i sovummet får de va så ;)
Ja tkr att e de nånstans man ska välja mörka färger är det där.

Calle valde golv och tapet, vilket han gjorde bra tkr jag :)

Dock ska vi ju flytta ner i källarn nån gång i framtiden,
o detta ska bli Calles mysrum.
(tv-spelsrum.)

Men än så länge är det vårt sovrum,
och jag har faktiskt börjat trivas riktigt bra här :) ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint ni har det!

Funderat på ett tag om du inte jobbar eller? Du värkar ha så mycket tid över till annnat liksom :)



Ha en skön helg:)

2012-03-09 @ 12:08:24
Postat av: Veronica

Vart köper du dina snygga krukor och vasar ?! Typ dom svarta som står på sängkanten?

Jag vill göra om lite på köksbänkarna, men vet inte hur jag vill ha det- har du tips på det?!

Du är ju så duktig menar jag ;)

Kram

2012-03-09 @ 12:12:07
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Anna

Superfint sovrum! Älskar dom rosa detaljerna:) Kramis

2012-03-12 @ 21:53:46
URL: http://www.annapannaochlivet.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad :) !

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mina unika besökare
fr o m 2/1-12
totalt:
denna vecka:
idag:

RSS 2.0